perjantaina, joulukuuta 14, 2007

Jouluiloa!

Tänään vein Halikon seurakunnan joulukortin, siinä oli paras kuva, minkä olin vuoden aikana ottanut. Olin onnellinen viedessäni sen, siinä tuli mieleen muisto aurinkoisesta toukokuun päivästä, jona osa ihmisistä souti Angelniemen kirkkoon ja minä sain onnistuneesti kuvattua koko kirkon. Seurailin Neroa, meneekö hän tyynyn taakse, kyllä hän meni! Toin hänelle oikein monta purkkia kissanruokaa ja vähän kuivamuonaa, se oli kyllä kollipojallemme mieleen! Hän suorastaan intoutui kehräämään ja oli onnellinen! Saman tien kävin Halikon Kuirolla hyvää joulua toivottamassa, Anneli ja Sanna olivat siellä palvelemassa ihmisiä. Olen onnellinen siitä, että minulla on monta hyvää asiaa, mitkä antavat minulle oikein hyvän mielen. Jouluiloa kaikille ystävilleni Salon seutua pitkin ja poikin!

Ei kommentteja: