tiistaina, toukokuuta 06, 2008

Varsinainen tiistai!

Tänään oli kyllä oikein varsinainen päivä! Oli hauskaa, kyllä, mutta yksi pieni mokakin tuli päivän aikana. Mulle kävi niin, että kun tulin Halikon kierroksesta, en huomannut, että Märyn auto oli lähtenyt takaa. Ja mä mokasin pahemman kerran tässä kohtaa. Hiukan se jäi harmittamaan, mutta oli mulla muutakin, mikä pisti mua vähän miettimään. Harmitti se, kun en ollut ollenkaan ehtinyt Kukonkalliolle, kun kaikki harrastukset olivat vielä meneillään. Päätin ottaa kesän aikana itseäni niskasta kiinni, että menen sukulaistani tervehtimään. Näin Hiukan Leenan, hän sanoi ajattelevansa ihan samoja asioita kuin minäkin. Hän on käynyt Hilkan luona ihan kuten minäkin olen tehnyt. Vieläkin mietityttää, miten ehdin käydä siellä kesälläkään, kun kesäkin on varsin touhukas. Mutta yritän ottaa aikaa sille , että kävisin edes yhden kerran.

Ei kommentteja: