torstaina, toukokuuta 15, 2008

What a day!

Mikä päivä! Tänään en olisi ikinä osannut kuvitella sellaista päivää kuin mulla tänään oli. Joka kerta tulee hyvä fiilis ihan pienestäkin jutusta. En viitsinyt ottaa pyörää, kun kurkku oli edellisen päivän pyöräreissujen jäljiltä kipeä. Märyn ja Tupurin kierrokset menivät muuten ihan hyvin, mutta yhdellä Tupurin kierroksella ajatukseni tahtoivat väkisin kääntyä syksyyn. Mikko ei pitänyt siitä ollenkaan, vähän hän oli sen oloinen, että voisi sanoa mulle jotain enemmänkin. Mä ajattelin siinä kohtaa, että mä tiedän, mistä on kyse. Jäin kierrokselta kaupunkiin ja menin syömään mun lempparisubini, kokojyväleivän puolikkaaseen tehdyn ja grillatulla kananrinnalla täytetyn. Fiilis oli kyllä aivan mielettömän hauska, kyllä mun kelpasi olla iloinen. Koko viikko on ollu tosi hyvä!

Ei kommentteja: