torstaina, elokuuta 07, 2008

Hauska keskiviikko ja hauska torstai

Kyllä mulla oli hauskaa keskiviikkona Naarilassa, mä oikein nautin laulamisesta, niin kuin mä olen joka kerta tehnyt. Talon maalaus etenee aika reipasta vauhtia, kohta ovat tässä meidän kohdalla. Olin päättänyt, että vaikka Edi ja Marjut eivät olisi Naarilassa, laulaisin heille, kun olin tietoinen heidän naimisiin menostaan. Ja minä lauloin, iloisena ja onnellisena. Pienessä ajassa olen ehtinyt heidän kanssaan ystävystyä, Marjutinhan mä tunsin jo ennestään, koska olemme olleet vuoden yhtaikaa lukiossa. Taidettiin olla samalla luokalla. Torstaista toivoisin ihan samanlaista hullun hauskaa päivää, mikä keskiviikkokin oli. Naarilassa oli mukavaa, vaikka en ollutkaan uimassa nyt. Minua se ei haitannut ollenkaan!

Ei kommentteja: