perjantaina, huhtikuuta 24, 2009

En voi uskoa tätä!

Viikko on menny suoraan sanoen niin älytöntä vauhtia! Maanantaina odotin jo viikon alkua, nyt en edes tajunnut, että ollaan jo perjantaissa! Katon vaan ihmeissäni kalenteria ja huomaan, että tosi on! Huomasin jo vuosi sitten tän saman jutun, mikä mulla oli nytkin päällä, siis tää, että kovin keskittynyttä meininkiä oli jo kahta päivää ennen esitystä. Mutta fiilis on tosi hyvä, jaksan luottaa itseeni tosi hienosti. Ainakin toi keskiviikon harkka on antanut mulle tosi paljon luottamusta siihen, että mä saan esitykseeni hyvän fiiliksen ja räyhäkkään menon ennen kesälomaa. Sehän on tunnetusti pitkä, kun kyseessä on kansalaisopisto. Mutta mä jaksan nauttia ja olla iloinen, kyllä mä oon tosi luottavainen tän esitykseni suhteen!

Ei kommentteja: