maanantaina, huhtikuuta 27, 2009

Hauska maanantai!

Oli mulla kyllä hauska vappuviikon aloitus, en tiedä, koska vappuviikko olisi alkanut näin hauskasti. No, tänään Jukka ja Vladimir kysyivät, oonko mä nähnyt Mikkoa, mä sanoin, etten ole nähnyt häntä kahteen viikkoon. Nyt alkaa olla kaksi viikkoa siitä, kun mä näin hänet viimeksi. Näin hänet ainakin silloin, kun hän oli menossa pääsiäismaanantaina LP Viestin kannustajien kanssa Orivedelle, sen jälkeen näin hänet parina päivänä Lahnajärven kiepan jälkeen paikkurissa, mutta nyt on mennyt aikaa. Fiilis oli tosi mahtava kaikesta huolimatta, mulla riitti hyvää mieltä onnistuneen runoesityksen jälkeen. Iloisin ja luottavaisin mielin oon saanut mennä tän päivän, oon ollu tosi tyytyväinen runoesitykseeni. Miten hienoa onkaan ollu, tässähän tää vappuviikko menee ihan hurjaa vauhtia!

Ei kommentteja: