torstaina, syyskuuta 10, 2009

Ranskan tunnit ja lausunta mukavasti alkuun, viron kurssia odotellessa

Minulla oli niin mukavaa aloitella ranskaa ja lausuntaa, saas sitten nähdä, miten toi viron kurssin aloitus sujuu. Näissä tiistain ja keskiviikon ryhmissä olen nuorin, todennäköisesti olen tässä viron ryhmässäkin nuorin. En tiedä yhtään, kun en ole viron ryhmäläisiä vielä tavannut. Lausuntatunnilta tullessa ajattelin, miten mahtavaa voikaan olla aloittaa tuttujen ihmisten kanssa, viron kurssilaisiinkin tutustelen tossa pikkuhiljaa. Keskiviikkona tulee monta hauskaa juttua, kun lausunta on liikenteessä, eilenkin tuli kotimatkalla, kun me molemmat, sekä minä että Vladimir, olimme ihmeissämme, minä siitä, kun opiskelumotivaationi oli pysynyt hyvänä pitkästä poissaolosta huolimatta, Vladimirin ihmetyksen aiheena oli, kun olin lähtenyt niin aikaisin. Mutta oma fiilis on ihan hyvä, vironkin saan varmasti hyvin alkuun!

Ei kommentteja: